autoelektronika i diagnostyka
Autoelektronika
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum autoelektronika i diagnostyka Strona Główna
->
Podstawy autoelektroniki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
TUTAJ SĄ PLIKI DO ŚCIĄGNIĘCIA
Podstawy autoelektroniki
Diagnostyka
L.P.G.
Strefa Diesla.
Sprzęt
Software
Autoproblem
Autozabezpieczenia
Ciężarówki
Sprzedam-Kupię
Linki
Praca
Skradziono
Zlecę naprawę albo naprawiam
Serwis ogumienia
Szkolenia
Oscyloskop
Chip Tuning
Radio code
Adresy warsztatów
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bruno
Wysłany: Sob 22:29, 03 Lut 2007
Temat postu: Układ rozruchu i ładowania
Układy rozruchu (akumulator i rozrusznik), ładowania (alternator lub prądnica) odgrywają kluczową rolę w prawidłowym działaniu pojazdu.
Pierwszy z nich ma zapewnić odpowiednie obroty silnika przy rozruchu (zwłaszcza dla silników Diesla przy niskiej temperaturze otoczenia) oraz zapewnić w tym czasie odpowiednie napięcie dla prawidłowego funkcjonowania układu zapłonowego, wtryskowego czy świec żarowych.
Układ ładowania z kolei, który rozpoczyna działanie po uruchomieniu silnika, ma zapewnić dostateczne napięcie dla prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń elektrycznych działających w pojeżdzie oraz doładowywać akumulator osłabiony rozruchem silnika.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin