autoelektronika i diagnostyka
Autoelektronika
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum autoelektronika i diagnostyka Strona Główna
->
Sprzęt
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
TUTAJ SĄ PLIKI DO ŚCIĄGNIĘCIA
Podstawy autoelektroniki
Diagnostyka
L.P.G.
Strefa Diesla.
Sprzęt
Software
Autoproblem
Autozabezpieczenia
Ciężarówki
Sprzedam-Kupię
Linki
Praca
Skradziono
Zlecę naprawę albo naprawiam
Serwis ogumienia
Szkolenia
Oscyloskop
Chip Tuning
Radio code
Adresy warsztatów
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bruno
Wysłany: Nie 9:33, 16 Wrz 2007
Temat postu: ADP 186
Diagnoskop ADP 186 to kompletny system diagnostyczny, dzięki któremu weryfikacja systemów elektroniki samochodowej jest prosta, szybka i dokładna.
ADP 186 to udoskonalona wersja diagnoskopu ADP 124.
Jako jedyne urządzenie, porównując szeroką gamę diagnoskopów tej klasy, posiada dwie funkcje diagnostyczne: szeregową i równoległą.
Pomiary szeregowe (popularny skrót OBD) to specjalnie przygotowane procedury, które zapewniają szybki dostęp do informacji o pracy badanego systemu poprzez złącze diagnostyczne pojazdu. Standardowo można wykonywać odczyt i kasowanie kodów usterek z pamięci sterownika, wysterować podzespoły wykonawcze, sprawdzić pracę układu za pomocą prezentacji parametrów bieżących. Bardziej zaawansowane funkcje dotyczą regulacji (nastawów podstawowych) i kodowania jednostek sterujących.
W pełni realizowane są wszystkie standardy diagnostyki pojazdowej ISO 9141-2, SAE J1850, CARB i EOBD. Diagnoskop posiada zintegrowany interfejs dla linii CAN i Forda.
Pomiary równoległe poprzez 186 - kanałowe połączenie umożliwiają kompleksową analizę systemu pin po pinie. Opracowane unikalne procedury testowe perfekcyjnie określają usterki w instalacji elektrycznej, bądź niesprawność testowanego czujnika. Testy wykonywane są pod obciążeniem prądowym w celu określenia jakości połączeń w instalacji pojazdu, a testowane są na pierwszym miejscu obwody masy i zasilania sterownika, następnie krok po kroku elementy składowe. Każdy wynik pomiaru jest opisany i porównany z wymaganymi wartościami.
Wszelkie błędy, niewłaściwe wartości, są wyświetlane na ekranie monitora w kolorze czerwonym.
Diagnostyka oparta jest na wykorzystaniu komputera stacjonarnego lub notebooka, połączenie z komputerem PC poprzez złącze szeregowe RS232, złącze USB lub Blue Tooth (bezprzewodowe połączenie z komputerem PC o zasięgu do 15 m).
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin